Valentina Krašna

Grafična oblikovalka

Ljubiteljica unikatnih stvari in personaliziranih zgodb, ki  tudi sama skrbi, da vašo blagovno znamko odene v » posebna oblačila«. Večina njenih vizualnih stvaritev zato nastane najprej izpod njenih rok in šele nato v digitalni obliki. Prisega namreč na to, da je kombinacija umetnosti, ročnih spretnosti in digitalnega ustvarjanja tista,  s katero lahko grafični oblikovalec resnično individualizira vizualne rešitve za vsakega naročnika posebej. S prefinjenim občutkom za estetiko, ki ga je pridobila z dolgoletnimi, tudi  mednarodnimi izkušnjami, na področju grafičnega oblikovanja in sodelovanju z naročniki, kot so Unicef Africa, The World Bank Washington, Whalerock Studio Tanzania, Mestna občina Nova Gorica, Kulturni dom Nova Gorica in mnogimi drugimi, gradi celostne grafične podobe in si odpira nova obzorja profesionalnega pa tudi osebnega razvoja. V nenehnem črpanju novega znanja in trendov na področju razvoja blagovnih znamk in oglaševanja izpopolnjuje svoje spretnosti tudi v oblikovanju tipografij in ilustracij, svoje delo v kreativni agenciji pa dopolnjuje tudi kot projektni vodja.

OI1432
OI1359

Uroš Rojc

Komunikacijski in digitalni strateg, fotograf

Futurist in avanturist, ki svoje znanje s področja vključevanja sodobnih digitalnih komunikacijskih orodij v razvijanje blagovne znamke črpa iz neštetih področij. Kot fotograf, z mednarodnimi izkušnjami, ki je v Varšavi na Poljskem prevzel delovno mesto glavnega fotografa ene največjih spletnih trgovin s športnimi kolesi BMX v Evropi, AVE BMX, in katerega delo je prepoznal in objavil tudi sloviti Redbull, se lahko pohvali, da je svoje raznolike kompetence pridobil tudi s študijem računalništva, še bolj pa z neštetimi izobraževanji s področja komunikacije, vrednot, lateralnega razmišljanja in nevrolingvističnega programiranja. Kot velik poznavalec spletnih družabnih omrežij, skrbi pri celostnih kampanjah za področje digitalnega marketinga, obenem pa proučuje vpliv novih spletnih in komunikacijskih kanalov na izražanje in podajanje zgodb. Verjame, da ima v sodobnem svetu prav vsak možnost, da uresniči svojo zgodbo o uspehu, zato z natančno zastavljenimi strategijami vodi naročnika k uspešnemu razvoju in prepoznavnosti blagovne znamke na trgu.